Escull

Per Biel Coramet.

grey-texto
Elegir entre jo i mi mateix era qüestió de temps, i l’atzar va ser el meu aliat:
Ella ho tenia tot ordenat mil·limètricament, cada detall d’aquell reguitzell d’inutilitats. Me feia oi! De vegades, somiava que la matava…
Vaig sentir na Fefa que aparcava el cotxe! Tan prest?
– Hola, som jo. He deixat la cartera…
– Som al lavabo!
– Ep! Què ha passat amb la capsa de preservatius? No estaven així…
Me va entrar una suor freda. Ràpidament, me vaig posar la careta de Michael Jackson; no s’hi podia resistir, era quan gaudia més follant, bramava com una boja i es corria com una possessa. Vaig aparèixer davant d’ella.
– Escull: caputxa i fuet o caputxa, manilles i mordassa?
– Manilles i mordassa!
Vaig posar la càmera a gravar i vaig fer un gest amb els dits a en Michael perquè sortís de l’armari -n’era una rèplica exacta. Es va ajupir i la va començar a llepar àvidament entre les cames. Després, li vaig tocar l’espatlla perquè aturàs i me vaig dirigir a ella tranquil·lament: espera, el preservatiu. La vaig mirar amb llàstima, sabia que això la mataria. Després, en Michael i jo vàrem partir, agafats de la mà.

Anuncis

2 pensaments sobre “Escull

  1. Guau! El relat m’ha deixat… Amb la boca oberta! Se me cau la cara de vergonya de fer tant que no me passava per aquí. Esper poder donar més canya al meu blog i visitar-ne d’altres, com el teu, a un ritme semblant al que ho feia abans. Ho intentaré. M’agrada veure que has canviat el disseny (una xulada!) i que continúes escrivint coses tant sorprenents i intenses com abans. No aturis! 😉

Deixa un comentari

