Des vestit.

Per Biel Coramet.

PUBLISHED by catsmob.com
PUBLISHED by catsmob.com

Romanc ajaçat, amb el ossos descosits
i les sanefes del meu ventre sense traus.
No sé enfilar els tendons i m’estir amb una corda els dos pits
sense plànyer cap tensió. Tot per una mala compra.

La camisa de Zara m’estreny les dietes que no vull fer,
i no es que vulgui sortir de mi,
sinó que m’intent enfonyar dins tan poca tela. I no puc.

Romanc ajaçat amb els cossos que no tenc, envoltant-me.
Vigilat!
El meu pare no té ni puta idea de folrar-me la pell,
ni d’embastar-me les ungles que segueixen dringant devora de mi,
esperant unes tisores que les alliberin del suïcidi.

Ma mare dissenya estructures que després construirà per a engarjolar-me.
Sense compassió.

Me remou cada costella amb una escarpra oscada a cops de poca traça.
I me mira pertorbada perquè el meu pare me vol repuntar amb filferro que no sap utilitzar.

M’esqueixaré la camiseta i ja no hi tornaré comprar mai més.
Quin patir per un pedaç…

Deixa un comentari

