Que quina és la meva opinió d’aquest quadre?

Per Biel Coramet.

Hovhannes Aivazovsky

– … idò així, ara ens comentarà quines són les seves impressions sobre l’obra que estam presentant.

– Que quina és la meva opinió d’aquest quadre?… Hola, el meu nom és Manel. Som una dona senzilla que viu aquí i ara, el moment, intensament, en un petit castell d’alt del Turó dels Tres Pins. Som una anticapitalista convençuda i tenc els meus estalvis en dos o tres fons d’inversió, el meu agent controla l’assumpte. Som vegetariana previnguda, algunes temporades vegana, depèn del temps que tenc. El plat que m’agrada més són els peus de porc, cuinats de qualsevol manera. Tenc una petita empresa de software per a mòbils on hi treballen 123 persones, però des de fa 23 anys me dedic exclusivament a la política, cosa que me permet malviure, o sobreviure…

– Bé, bé, gràcies, gràcies per la seva intervenció…

Relats Conjunts proposa una imatge a partir de la qual s’ha de fer un relat. Que quina és la meva opinió d’aquest quadre? és la meva aportació del mes de juny de 2016.

Un pensament sobre “Que quina és la meva opinió d’aquest quadre?

Deixa un comentari

