SI MÉS NO M’HAN CONVENÇUT!

Per Biel Coramet.

camiseta-messi-2016

 

M’agrada Facebook per passar una estona entretinguda, per badocar i xafardejar i, principalment, quan hi ha temes d’interès, com ara les eleccions. Des que ha començat la campanya me dol que seguidors de MÉS i de SI es vulguin repartir la misèria a trinxetades.

Tots són més sobiranistes que els altres, segur, però a tots dos se’ls poden criticar moltes coses: uns per massa tacticistes, els altres per pobresa d’estratègia i així … No tot és blanc, ni tot és negre.

Entre els dos (SI MÉS NO) m’han convençut que no fa falta perdre el temps en aquestes eleccions espanyoles i cap dels dos tendrà el meu vot independentista. Que se reparteixin el vot sobiranista, però jo me’n vaig fins que passin les eleccions perquè a mi m’agrada Facebook per passar una estona entretinguda, per badocar i xafardejar.

Facebook, tancat temporalment.

Deixa un comentari

