me pintes?

Per Biel Coramet.

– me pintes?

me pintes una rialla, per favor, que som un home seriós i no puc doblegar els llavis i expressar quelcom semblant a l’alegria (que no existeix). I si allargues el braç i traces línies verticals i línies horitzontals per a descriure sense colors una cara que no sigui la meva me faràs feliç (encara que la felicitat no existeix). Sempre imagín que volen les cortines i entren bafs de Vick Vaporub que m’escanyen indolències que tenc des de ben petit quan el meu pare agafava el fuet, que no era per a menjar, i des d’aleshores no puc ensumar altra cosa que no siguin les inclemències (o les indolències) del temps que m’adverteixen d’una migranya terrible mentre un llapis va traçant-me en cercle, perquè me vaig perdent entre ells, quasi com una espiral.

– t’escric!

Relats Conjunts proposa una imatge a partir de la qual s’ha de fer un relat. me pintes? és la meva aportació del mes de gener de 2016.

3 pensaments sobre “me pintes?

Deixa un comentari

