Esquitx

Per Biel Coramet.

Esquitx és la paraula que més llep quan de cop i volta m’estimes amb convulsions perquè saps que vull sentir aquestes paraules. Dius que m’estimes i sé que és per a un instant i més m’estimaries si t’ho deixàs fer pel cul. Però jo te vull besar amb la llengua viscosa de semen perquè és part de tu i me vull sentir estimada i tu ja no m’estimes més.

69-2

En Joan Gasull ha organitzat Concurs 69, un concurs de micro relats en què l’única condició es que tingui 69 paraules.

Deixa un comentari

