m’asseguraré de somiar en alguna platja…

Joaquín_Sorolla_-_Chicos_en_la_playa-3

Per Biel Coramet.

Som en un fanguissar i cada vegada que moc un braç alguna força me paralitza, el braç, i el mateix amb les cames, i els peus, i tot. I resulta que som dins el puré de verdures de ma mare, o dins un bol d’humus on encara hi puc trobar alguns cigrons sense triturar, o dins l’olla espessa de la cuina del restaurant indi de davall de ca nostra. M’agrada nedar i en sé molt, de nedar. Jo era nedador de petit, i competia i tot. Segur que vos ha passat a tots… Qui no ha nedat dins un pot de nocilla o dins un pot de maonesa o dins un pot de mantega de cacahuet (quin fàstic)… I a què sempre vos ofegau quan ja no podeu més, exhausts d’estirar el braç una i una altra vegada intentat sortir del pot, empastifats, relliscosos, farts de xapotejar.

Avui he convidat dos amics a dinar a ca meva, però m’asseguraré de somiar en alguna platja…

 

Relats Conjunts proposa una imatge a partir de la qual s’ha de fer un relatm’asseguraré de somiar en alguna platja… és la meva aportació del mes d’octubre de 2015.

2 pensaments sobre “m’asseguraré de somiar en alguna platja…

Deixa un comentari

