Pan de españa con frutas del bosque i helado de pistacho.

tumbetPer Biel Coramet.

Quin cambrer més simpàtic i atent… Què bé!

Té la delicadesa d’adreçar-se als clients amb la seva llengua.

Ui! Això de seguida me comença a emprenyar i a posar nerviós a la vegada. Me tem el pitjor! Ui ui ui! Cony de merda. Jo he vengut a dinar tranquil. I no, ja no estic a gust.

El senyor cambrer farfulleja totes les llengües del món, però el món no som jo perquè som a l’inframón… Ara ja no me combina res. Ni primers amb segons, ni primers amb primers, fins que el cambrer m’assenyala que tenen un menú exprés de plat únic. A sí? L’aminada Reijh és amb no sé què, i una amanida per dinar… La lassannya és tan rara… que amb l’únic que em veig amb cor és amb un tumbet rònic. Quina merda de doblers tudats…

De postres tenemos «Pan de españa con frutas del bosque i helado de pistacho» o «Crema catalana»…

A la merda!

 

 

 

Deixa un comentari

