Trobar aparcament a Barcelona és una quimera.

Per Biel Coramet.

c-2010-32076-bn

Trobar aparcament a Barcelona és una quimera. Quan intent aparcar en el xamfrà de ca la meva sogra de seguida sent un clàxon impertinent de qualsevol repartidor indignat amb el món. Un dia, un paio es va passar de tant pitar! Vaig sortir del cotxe supertranquil. Vaig fer un gest ben calculat per a ensenyar-li la pistola de joguina del meu fill penjada a la cintura. S’hi va fixar, n’estic segur. Després el vaig mirar fixament, amb atreviment. Me vaig baixar la cremallera de la bragueta i vaig pixar sobre del capó de la furgoneta… Talment com quan jugàvem a pistolers amb els meus germans, talment com si l’estàs apuntant amb un revòlver.

La imatge és d’aquí.
3 pensaments sobre “Trobar aparcament a Barcelona és una quimera.

Deixa un comentari

