Estiguis quieta durant uns minuts…

Per Biel Coramet.

503px-Jan_Vermeer_van_Delft_011

Johannes Vermeer, Al·legoria de l’art de la pintura, 1673

– Jóvena, per a favor, no es mogui a cada alenada que la imatge sortirà moguda. Què no ho veu?
– Ai Senyor! És que aquesta trompa me fa de contrapès i no puc evitar de moure’m…
– D’acord, Senyoreta, deixi la trompa i el llibre! Però estiguis quieta durant uns minuts.
– Senyor?
– Sí?
– Senyor?
– Cenyeixis al text. Cenyeixis al text, collons!
– Crec que cauré. M’estic marejant, no puc respirar…
– Merda, merda, merda i merda d’agència. Aquestes exigències són ridícules… A la meva edat haver de fer el pallasso…! Miquel! Miquel, he dit!!! Telefona immediatament a l’agència i els dius que jo no puc treballar en aquestes condicions. O m’envien algú que pugui articular més de dues frases seguides sense caure’m esglaiada o els dius que es busquin un altre director de càsting.
– No creu que ja podria pensar en dutxar-se…

La meva aportació a relats conjunts del mes d’abril.

9 pensaments sobre “Estiguis quieta durant uns minuts…

  1. Em sembla que no entenc aquest final… bé, tampoc no sé si acabo d’entendre el relat, era un càsting? Ara em sembla que baixo d’Arveca…

Deixa un comentari

