LA SANG DE LA VACA.

Per Biel Coramet.

Feia dies i dies que el bou i la vaca no estaven junts. El mateix dia que es varen poder fer companyia el bou va trobar la vaca trista.

– Què et passa vaca meva?!
– Estic trista i dèbil. El pagès m’ha posat una via en aquesta vena i cada setmana em treu mig litre de sang.
– Per què?
– No ho sé. Ha instal·lat aquest congelador aquí defora. Fica la sang dins un motlle de plàstic, hi posa uns palets i cada dia n’agafa un. Quan és a punt d’acabar les existències em connecta una altra bossa.

El bou es va emprenyar molt i molt. Feia dies que no gaudia de la vaca; i ara què. Va envestir el congelador. Es va envoltar el cable de corrent a una banya i va estirar i estirar. Després va pegar una potada a la porta i el congelador es va obrir de pinte en ample. Amb una banya va girar el motlle i després d’uns minuts la sang va començar a regalimar.

Deixa un comentari

